Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Khamis, 5 Januari 2012

Terima Kasih Saudara Pomen!!!






hari ini 5/1/2012 sejarah buat motor bujang kembara ku pancit..alhamdullillah Allah telah menghantar seorang saudara " pomen" yg telah membantu ku ,,,esok ade exm nak bwak mtor...syukran sgt2 sedare...ha,,,nak tau x sape dalang nye yg mmncitkn tyr aku tu???.................. encik paku namenye ..nth bile tah dy mnyulusp masuk dlm tyr bersaiZ 2.5 / 17 aku tu ...papun selmt encik paku tersebut aku telah semadikan ke dalam long kang sebelah surau tu hohoh..hurmm paku tu myb dtg dari pakcik2 yg sedang mnukang ..buat kerja pembiakn eh pmbaikan kat kolej aku kot.. xpun spnjng jln kmpus baru tu..mklm lori mcm2 lalu an..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan