Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Sabtu, 7 Januari 2012

Dimulakan dEngan.....



dimulakan dengan ....

Assalamualaikummm w.b.t …hohoho….klu tgok gmbr kat ats tu mst terpikiaq( lght kedah ) sususn buku ats kerusi…hohoho…nk jdi cerite aku ni bru je pas mngemas brg2 aku ni,,,,fuh ponek dennn….alhmdlhhh da setle sume..esok my parent ( ketua rmbongn my third big brother ) dtg cni,,myb due buah kerete ngn my( luvly sis ) dy amek cuti kerja smta2 nk dtg cni..hohoh ( dy nurse) bujang lagi tp dah berpunya ngeh ngeh ngeh ….

Seblum tu sni aku nak mngucpkn takziah dan smga dccuri Rahmat kepada Allahyarham pakcik Hassan, ayah kepada saudaraku ( rommateku) mniggal mlm td,,namenye amir,,amir ade call aku mlm td tp…tibe2 putus mklm le talian dr klntn ke proton ni mmg xkuat,,,p2 aku pulak xd kdt,,xrep la msj dy..1 jam pas tu kdgrn bunyik ketukan pintu tuk tuk tuk!!! Dikala aku tga nynyak tido ata double tilam aku ni..upnya joe,,ude n luqman ( blogger) dtg depa nk brithu berita yg ayah amir mnggal ..p2 mulalah perbualan kami,,hingga ke lewat mlm ) ermm ikul 1 lebih agknye..) xlewt sgt aku ude ngn lukman ade pper esoknye,,papepun ,,sape2 yg terbce blog ni kita ucapan Alfatihah kepada Allahyarham Pakcik Hassan ..Alfatihah…….


Alhamdullilah pada hari ini last paper aku,,,pergh gile punya mencabar,,nip per pling tough bagi aku kali ni,,,tp jawab je dgn fikrah2 ,,mudahan Allah lembutkan hati Ust Anas ( puhhhhh,,sembur sikit dgn nada lembut ) hohohohoh….mudahan aku dpt kpitsn yg baik…amin ,,( yg bace ni pun amin kan jugak…)…
Pastu kalau dah abes exm je ..katenye merdeka….hurmm merdeka ke??? Bagi aku xlah…kite takkn pernah merdeka selagi kite ni tak terbaring n org rmi sembhyng kan kite,,mksud aku..xmerdeka tu,,merdeka dari tanggungjwab sebagi anak, khalifah di bumi …( kalau hurai mmg byk la,,) fhm2 sndirl la yerk…
Hurm k la ,,,aku nak bukk tenet nak paste kn kat dalam blog hehehehhe….

selamat maju jaya untuk sahabt sahabt yang masih mneruskn perjuanagan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan