Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Jumaat, 6 Januari 2012

Last paper!!!



Alhamdullillah ku panjatkn syukur pada Nya hari adalah paper kedua terakhir bagi ku dan esok paper terakhir final year aku .alhmdlhh Allah permudahkan aku menjawab tadi ...lupe sikit2 tu biaselah...cume aku amat bersyukur exm sem ni aku jawab ngn penuh keyakinn dan KONFIDENT hohhoooh wlupun koordinasi bdn aku xstabil namu aku gagahkn diri untuk stady nota nota exam...Insyaallah Allah akan bantu bagi hambaNya berusaha tak kira apa jua perkara..ha...yg gmbr kat ats tu aku smpt singgh tasik proton city yg indah dan permai tu hohoh cantik sgt bile tibe ade buat air pancut tu ...subhanallah Allah berikan manusia fikrah untuk mnctikkn ciptaan2 Nya..


untuk hari esok paper Lughh Arabiyah Fi dirastil islamiyah ...phm x? mksdnye bahasa arab untuk pngajian islam...untuk subjek ni ustaz anas ( pnsyarah ) memberikan kami pnddhn mngnai hukum hakam ilmu2 berkaitan dgn mazhab syukran ustaz...mcm2 yg aku dan sahabt peroleh dri subjek tersbut..cume untuk subjek ni ustz dy xnk kite berentasikan exm sgt...mule ustz xnk bg tjuk... last kami pujuk pujuk punya pujuk ustz pun bg la tajuk2 yg berkaitan ngn soalan esok...

okla aku nak stady2 sikit untuk esok ni...doakan aku berjaya ...dunia akhirat ..aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan