Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Jumaat, 29 April 2011

Jadi cikgu balek...

Alhamdullah,pada 28 hb sudah selesai pper terakhir aku bagi tahun ke 3aku kt upsi ni...now ,,aku kne perpare utnuk zon praktikal plak...myb berbeza...dulu aku ade la sket pnglaman mngjar tapi sekolah rendah,,berbeza dari susut pemikiran dan tgkh laku...budak2 sekolah mngh zamn dulu dan sekrg lain...9 hb mei until 28 ogos tempoh aku pektikal di sekolah menengah agama batang padang bidor...

ketika aku pernah bergelar seorang guru sewaktu ketika dahulu...

2 ulasan:

  1. Selamat berjuang sheh!
    Timba pengalaman sebanyak mungkin semasa praktikum nanti :)

    BalasPadam
  2. selamat berpraktikal abg naz ..
    =)

    BalasPadam