Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Sabtu, 16 April 2011

AKU MANTAN JMK KAB SESI 2010/2011


 Malam ni mlm kemuncak bagi aku dan rakan sperJUangnku sbgi jmk kab sesi 10/11 dan mlm ini mnjdikan aku sbgi Mantan exco kesenian dan kebudyaan kab...,Byk betul penglmn dan ilmu kehidupn yg telah lalui sepnjg aku berglr jmk,.rase gmbira, sedih,..sbb sekian lame aku dan rkn2 aku bersme2 tido lewt..meting kerap..xblek kmpong...wt asggmnt last mnit oppss ?? hehehe..xpla ppun kngn ni pasti aku akn ntg sampi bile2...terima kasih upsi, terima kasih kab,terima kasih jmk..dan  selmt datng sekolah...kt cinin jgk aku nak selitkan sket pnglmn aku prgi servey sekolah praktikal  bersma shabt aku rafaie di  Bidor, nam sekolah aku tu " sEKOLAH MENGAH AGMA BIDOR, DAERAH BATANG PADANG... sat ag aku selitkan gmbornye ea....ap2 pun aku xsbr nk berkhmbt sbgi guru nnt...dan aku hrp sgt dgn aku g sekolh ni untuk berpktikl, aku dpt tambh lagi ilmu agama aku..dan pnglamn hidup...mudhan2 Allah jadikan aku ustaz yang mntap...amin,,itu yg aku hrpkan...sat ag aku upload gmbr sekolh nye ea...wslm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan