Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Rabu, 18 Ogos 2010

DAPATKAN SEGERA!!!!

Salam semua, Sabun Lintah dirumus dari pati lintah, minyak zaitun, serai wangi dan madu organik untuk mengatasi masalah kulit muka spt menghilangkan jeragat dan jerawat, menegangkan kulit muka dan mengurangkan kedutan. Juga berkesan mengatasi masalah penyakit kulit spt gatal2 dan kulit kering; dan berkesan membentuk da...n menegangkan payudara dan bahagian punggung wanita. Sesuai utk semua peringkat umur. Dptkan dgn harga RM18.90 sekotak.


Sabun Resdung adalah produk hebat diperbuat dari bahan organik untuk merawat simptom2 resdung spt mencegah hidung tersumbat, kegatalan pada seluruh muka dan mengurangkan bersin terutama pd waktu pagi; dan mengatasi masalah jerawat batu/halus. Hubungi kami untuk membuat tempahan anda sekarang!

Salam semua, satu lagi sabun skrub yg berkesan adalah Sabun Skrub Oat. Istimewa utk mereka yg mempunyai kulit yg sensitif. Ia berfungsi utk menghilangkan noda2 hitam/white head/black head selain merawat wajah lebih cerah dan sekata.

Harga adalah sama RM10.90 sekotak.

Salam semua, Sabun Skrub Pulut Hitam sgt sesuai untuk mencuci dan menanggalkan sel2 kulit mati dan mengatasi masalah kulit muka yg kusam dan kurang bermaya. Ia membantu mempercepatkan proses rejuvenasi kulit dan menjadikan kulit muka anda lebih menyerlah dan segar! Disyorkan pemakaiannya bersama sabun lintah. Boleh didapati pd harga yg berpatutan, RM10.90 sekotak

Salam semua, sabun strawberry adalah sabun yg paling berkesan untuk mencerahkan kulit wajah secara semulajadi dalam beberapa hari sahaja tanpa pengelupasan kulit. Sangat sesuai bg anda yg bekerja di luar pejabat dan terdedah kepada cahaya matahari kerana ia dpt mengelakkan kesan terbakar/sunburn. Harganya RM10.90 sahaja!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan