Allahuakbar

عن نفسي @ about me

Foto saya
Tangkak , Ledang, Johor Darul Takzim, Malaysia
ismi nazri,,ana juhuri walakin laisa haqqan...aktakiq bi kitabillaah wasunnah nabawiyyah..wa an 6 min 7 akhwan..darastu fi jameah assultan idris attarbawiyyah bitakhasus lugha arabiyah..wa insyaallah saakun mualim mubajjalan li difaie dual islamiyah wahayati islamiyah...amin

Selasa, 28 Disember 2010

SeBaHagiAn PerJalaNAn Hidupku sePnjg Tahun 2010...

Jemputan Persembhan di MHI sempena maulidrrasul...


 Johan Nasyid di KHAr semepan Halawatur Ramadhan

 Jamuan Hari raye bersama Team Sispa bersama Pertahanan Awam Ipoh






                                                                                                                                                                       hehehehe,,maaf gmbr senget lak...mase ni aku amek trofi wakil kolej untuk progrm Kebudayaan 1 upsi,,,

Jemputan Persembhn dikir barat bersama Halim yazid di Sungai Petani..aku pengiring jer....yang sawh ni aku gi prgrm Baktisiswa KPT di Pendang Kedah..
Aku wat persembahan lagu jepun sempena prgrm pertukran lukisan Malysia- Jepun di Auditirium

Tiada ulasan:

Catat Ulasan